Wanneer je een servicecontract bij ZYNC afsluit, kies je voor maximale zekerheid, snelle ondersteuning en volledig ontzorgde service rondom je laadpunt. Op deze pagina lees je precies wat je kunt verwachten binnen jouw servicecontract.
Onze servicemonteurs en specialisten staan klaar om je te helpen bij technische vragen, instellingen of problemen met je laadpunt. We begrijpen dat een werkend laadpunt essentieel is voor je dagelijkse routine, daarom reageren we snel en doelgericht. Vaak kunnen we al op afstand met je meekijken en het probleem direct verhelpen—wel zo prettig.
Veel issues zijn snel op te lossen met enkele controles. Probeer alvast:
Is er wifi-/ethernetverbinding?
Staat de aardlekautomaat in de meterkast omhoog?
Is de auto ontgrendeld en klaar om te laden?
Is de laadkabel juist aangesloten aan beide kanten?
Kom je er niet uit? Geen zorgen, daarvoor zijn wij er.
Veel laadpunten bieden uitgebreide diagnose op afstand. Hierdoor kunnen wij vaak binnen enkele minuten zien wat er aan de hand is. Denk aan:
Onjuiste instellingen in de app
Communicatieproblemen
Load balancing instellingen die aangepast moeten worden
Firmware-updates of foutcodes
Is het probleem op afstand niet op te lossen? Dan plannen we direct een servicebezoek in.
Soms is een monteursbezoek de beste oplossing. Onze gecertificeerde installateurs komen dan ter plaatse om:
Storingen te onderzoeken
Kabels, aardlekautomaten of aansluitingen te controleren
Firmware handmatig te herstellen
De laadpaal opnieuw in te stellen
Defecte onderdelen te vervangen (indien nodig)
We helpen je graag verder met praktische zaken zoals:
Nieuwe gebruikers toevoegen
Je laadpas koppelen
Slim laden activeren
De laadapp updaten
Laadverbruik inzien
Onze servicemedewerkers nemen de tijd om alles rustig uit te leggen, zowel telefonisch als via e-mail.
Onder dit onderdeel kun je eenvoudig je eigen service contactformulier plaatsen.